Ford Pol-Motors - Twój dealer Forda

Focus

Focus

Wszechstronny samochód z klasą

Katalog PDF Jazda testowa

Ford Focus stanowi wyjątkowe połączenie funkcjonalności i designu. Śmiałe i stanowcze linie nadwozia oraz nowoczesne wnętrze dopełniają elegancji i wysokim standardom. Perfekcja i dbałość o detale to początek najwyższej jakości, jaką gwarantuje Focus.

Model dostępny jest w wersji Kombi, Sedan, Hatchback, ST-Line oraz ST-Line Red & Black.

 

Ford Focus dostępny jest już od:

680 PLN netto/mies.* w Ford Multi Opcje

548 PLN netto/mies.** w Ford Leasing Opcje

 

3_FOC_38457_L_40825

  • Ford SYNC 3 to najnowsza i najbardziej zaawansowana wersja systemu SYNC. To intuicyjny i łatwy w obsłudze system, który za pomocą prostych poleceń głosowych w języku polskim pozwoli obsługiwać system audio oraz przy pomocy aplikacji AppLink, Apple CarPlay oraz Anroid Auto, umożliwia również obsługę aplikacji pochodzących ze smartfonu połączonego z systemem. Większe przyciski nowego interfejsu ułatwiają obsługę 8’ multimedialnego ekranu Ford SYNC 3. Istotnym elementem systemu Ford SYNC 3 jest funkcja Wzywania pomocy (Emergency Assistance). Uruchamia się w sytuacji wypadku lub kolizji, kiedy to doszło do odpalenia poduszki powietrznej lub odcięcia pompy paliwa. System Ford SYNC 3, połączony z telefonem łączy się ze służbami ratunkowymi (podaje współrzędne GPS oraz umożliwia rozmowę z kierowcą) Połączenie można przerwać w dowolnym momencie.
  • Lane Keeping Alert, czyli system kontroli pasa ruchu, który korzysta z umieszczonej za przednią szybą pojazdu kamery, monitorując drogę przed autem. W chwili kiedy system rozpoznaje, że pojazd zbliża się do oznaczeń pasa ruchu przy wyłączonym kierunkowskazie, to ostrzega kierowcę dzięki wywołaniu drgań na kierownicy. Gdy ostrzeżenie nie poskutkuje, system spowoduje, że kierowca odczuje na kierownicy siłę układu wspomagania, kierując pojazd na pas ruchu. Kierowca może pominąć działanie systemu, kontynuując manewr w docelowy sposób.
  • System wspomagający parkowanie Active Park Assist wyszukuje odpowiednie miejsce parkingowe i automatycznie parkuje w nim pojazd. Zadaniem kierowcy jest operować pedałami gazu i hamulca. Dodatkową pomocą jest system Park-Out Assist, który wspomaga wykonanie manewru wyjazdu z równoległego miejsca parkingowego.
  • Skrzynia Ford PowerShift to 6-biegowa automatyczna, dwusprzęgłowa przekładnia, która inteligentnie wybiera następny bieg, by zapewnić błyskawiczną zmianę przełożenia, bez przerw w przenoszeniu napędu.
  • Active City Stop to system zapobiegania kolizjom przy małych prędkościach. Funkcja wykrywa ryzyko kolizji przy prędkościach poniżej 50 km/h. W razie konieczności system przygotuje do działania układ hamulcowy, a jeśli to jest niewystarczające, to system dodatkowo redukuje moment obrotowy silnika i automatycznie uruchamia hamulce.
  • System monitorowania martwego pola widzenia w lusterku (Blind Spot Information) ostrzega kierowcę, że inny pojazd wjechał w martwe pole widzenia, dzięki włączeniu diod wbudowanych w lusterka zewnętrzne po odpowiedniej stronie.
  • Manetki do zmiany biegów przy kierownicy to szybka i łatwa zmiana biegów, bez konieczności zdejmowania rąk z kierownicy. Dostępne wyłącznie z automatyczną skrzynią biegów.
  • Cross Traffic Alert to system ostrzegający przed pojazdami, nadjeżdżającymi z prawej lub lewej strony, podczas manewru wyjazdu tyłem z miejsca parkingowego, która obecnie wchodzi w skład systemu BLIS (monitorowanie martwego pola widzenia w lusterkach).
  • Inteligentny tempomat pozwala na utrzymanie stałej odległości do poprzedzającego pojazdu, również w sytuacji, kiedy pojazd poprzedzający samochód jedzie wolniej. W sytuacjach, w których inteligentny tempomat nie może być aktywowany, prowadzący może skorzystać z nowego systemu Distance Alert and Indication, który pozwala ustawić preferowany dystans do pojazdu jadącego z przodu. Jeśli Ford C-MAX zbliży się do poprzedzającego auta, system wyemituje wizualne ostrzeżenie w trzech kolorach - szarym, żółtym i czerwonym (w zależności od odległości). Takie rozwiązania niezwykle podnoszą zarówno komfort podróżowania, jak bezpieczeństwo jazdy
  • Driver Alert to system sygnalizujący o zmęczeniu kierowcy. Jeśli na podstawie sposobu jazdy system wykryje spadek czujności, na zestawie wskaźników wyświetli się ikona ostrzegawcza sugerująca odpoczynek. Jeśli czujność kierowcy nadal słabnie, włącza się akustyczny sygnał ostrzegawczy.
  • Funkcja Distance Alert podświetla ikony informujące o dystansie samochodu jadącego przed pojazdem. Przez cały czas wyświetla informację o tym, jaka odległość dzieli pojazd od samochodu jadącego przed.
  • Traffic Sign Recognition to system odczytujący standardowe znaki drogowe dotyczące ograniczeń prędkości. Pokazuje ostatnio wykryty znak na wyświetlaczu deski rozdzielczej.
  • Auto High Beam to system, który automatycznie przełącza miedzy światłami drogowymi a światłami mijania. Auto High Beam dostępny jest jako opcja z systemem Lane Keeping Aid, a reflektory biksenonowe to system adaptacyjnych reflektorów, który wykrywa zmiany w warunkach drogowych i dostosowuje moc światła, zapewniając lepsze oświetlenie
  • Czujniki parkowania sygnalizują nam i pomagają w określeniu odległości samochodu od przeszkody znajdującej się z tyłu pojazdu. Sygnał dźwiękowy nasila się wraz ze zbliżaniem się do kolejnego samochodu, murku, czy wysokiego krawężnika.
  • Zasilane elektrycznie lusterka składają się automatycznie po zamknięciu samochodu lub po użyciu przełącznika regulacji lusterek. Pozwala to uniknąć przypadkowego uszkodzenia. W pozycji złożonej chronione są również eleganckie, zintegrowane kierunkowskazy.
  • Ford Easy Fuel to technologia, która uniemożliwia nalanie niewłaściwego paliwa, poprzez zastosowanie wlewu blokującego złą końcówkę od dystrybutora.
  • Trójramienna kierownica jest bardzo wygodna, a w zasięgu ręki jest każdy przycisk. Kierownica nie przysłania deski rozdzielczej, co dodatkowo zwiększa komfort i bezpieczeństwo. Kuszącym elementem jest także opcja z podgrzewaną kierownica.
  • Bezkluczykowy system Ford KeyFree pozwala otwierać i zamykać drzwi samochodu bez wyciągania kluczyka z kieszeni czy torebki. Dodatkowo technologia Ford MyKey® umożliwia kierowcy zaprogramowanie i przypisanie do kluczyka Forda Focus stałych parametrów, tj.: prędkość maksymalna lub przypomnienie o zapięciu pasów. Kluczyki mogą pozostawać w kieszeni również podczas odpalania samochodu. Wystarczy nacisnąć przycisk rozrusznika Ford Power, jednocześnie wciskając pedał sprzęgła (lub pedał hamulca w wersji z przekładnią automatyczną).
  • Dzięki systemowi Auto-Start-Stop samochód uzyskuje mniejsze zużycie paliwa. System automatycznie wyłącza silnik, lecz w dalszym ciągu dostarcza energię do urządzeń i systemów, jak Ford SYNC, reflektory, czy klimatyzacja. Gdy Ford Focus stoi w miejscu, system Auto- Start-Stop automatycznie wyłącza silnik. Oszczędność paliwa dzięki funkcjonalności Auto-Start-Stop jest najbardziej zauważalna w ruchu miejskim.
  • Smart Regenerative Charging to ładowanie akumulatora z wykorzystywaniem Przyczynia się to oszczędności paliwo i redukcji emisję CO2.
  • Aktywna Żaluzja Chłodnicy reguluje przepływ powietrza przez chłodnicę i komorę silnika, zapewniając chłodzenie silnika, zwiększając aerodynamikę oraz redukując zużycia paliwa. Podczas wolnej jazdy otwory wentylacyjne w przednim grillu pozostają otwarte, a zamykają się automatycznie w momencie przyspieszania. Dzięki takiemu rozwiązaniu poprawiono aerodynamikę i zwiększono oszczędność zużycia paliwa aż o 0,8% w Nowym Europejskim Cyklu Jazdy (NEDC).
  • Aby uzyskać maksymalną oszczędność paliwa wskaźnik zmiany biegów umieszczony na desce rozdzielczej sygnalizuje, kiedy należy zmienić bieg. Pomocnym system przyczyniającym się do redukcji zużycia paliwa jest funkcja EcoMode, która nieustannie monitoruje styl jazdy kierowcy, przekładający się na zużycie paliwa. Po analizie takich czynności jak zmiana biegów,hamowanie, czy wyprzedzanie, system daje wskazówki, jak obniżyć zużycie paliwa.

Osiągi i wydajność

  • Ford Focus oferuje wersję z silnikiem EcoBoost o pojemności 1,5 litra. Dostępny jest w wariantach: 150 i 182 KM i współpracuje z sześciostopniową ręczną bądź automatyczną skrzynią biegów. Silnik ten to zredukowana wersja 1,6-litrowego silnika tego typu, dzięki czemu uzyskano mniejszą emisję CO2, a także większą oszczędność paliwa bez żadnego uszczerbku na mocy i przyjemności prowadzenia.
  • Dostępny jest również z wysokoprężnym o pojemności 1,5 litra to silnik, którego konstrukcja oparta jest o sprawdzony silnik 1,6-litrowy TDCi. Oferuje on taką samą moc jak jego poprzednik w wersji podstawowe,j ale w wersji 120 KM jest o 5 KM mocniejszy od swojego prekursora, jednocześnie pozwalając uzyskać niższe spalanie i emisję CO2. Ta wersja dostępna jest z sześciostopniową manualną bądź dwusprzęgłową, automatyczną skrzynią biegów Powershift.
  • Kolejna opcja to 2,0-litrowy silnik wysokoprężny jest dostępny w wersji 150 KM z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów, lub automatyczną przekładnią PowerShift.

Spalanie i osiągi

Norma
emisji
spalin
Moc
maksymal
na 
(KM (kW))
Moment
obrotowy

(Nm)
Emisja CO2
(g/km)##
Zużycie paliwa (l/100km)## Osiągi#
Cykl miejski Poza miastem Zużycie średnie Prędkość maks.(km/h) 0-100 km/h (sek.) 50-100
km/h(sek.)
5-drzwiowy
1.6 Ti-VCT 85 KM, M5 Euro VI 85 (63) 141 136 8,3 4,6 5,9 170 14,9 17,0
1.6 Ti-VCT 105 KM, M5 Euro VI 105 (77) 150 136 8,3 4,6 5,9 180 12,3 16,0
1.6 Ti-VCT 125 KM, M5 Euro VI 125 (92) 159 136 8,3 4,6 5,9 190 10,9 15,0
1.6 Ti-VCT 125 KM, PowerShift Euro VI 125 (92) 159 146 8,7 4,9 6,3 193 11,7 n.d.
1.0 EcoBoost 100 KM (z ASS), M5 Euro VI 100 (74) 170 105 5,7 3,9 4,6 185 12,5 12,8
1.0 EcoBoost 125 KM (z ASS), M6 Euro VI 125 (92) 170 108 5,7 4,1 4,7 193 11,0 11,8
1.0 EcoBoost 125 KM (z ASS), A6 Euro VI 125 (92) 170 125 7,4 4,4 5,5 192 12,0 n.d.
1.5 EcoBoost 150 KM (z ASS), M6 Euro VI 150 (110) 240 127 7,0 4,6 5,5 210 8,9 8,2
1.5 EcoBoost 150 KM (z ASS), A6 Euro VI 150 (110) 240 140 8,5 4,7 6,1 208 9,2 n.d.
1.5 EcoBoost 182 KM (z ASS), M6 Euro VI 182 (132) 240 127 7,0 4,6 5,5 222 8,6 8,0
1.5 EcoBoost 182 KM (z ASS), A6 Euro VI 182 (132) 240 140 8,5 4,7 6,1 220 8,9 n.d.
2.0 EcoBoost 250 KM, M6 Euro VI 250 (184) 345 159 8,8 5,7 6,8 248 6,5 5,5
1.5 TDCi 95 KM (z ASS),M6 Euro VI 95 (70) 250 99 4,3 3,4 3,8 180 12,0 10,4
1.5 TDCi 95 KM, M6 Euro VI 95 (70) 250 105 4,8 3,6 4,1 180 12,0 10,4
1.5 TDCi 105 KM ECOnetic (z ASS), M6 Euro VI 105 (77) 270 88 3,8 3,1 3,4 187 11,9 12,7
1.5 TDCi 120 KM (z ASS), M6 Euro VI 120 (88) 270 99 4,3 3,4 3,8 193 10,5 9,2
1.5 TDCi 120 KM, M6 Euro VI 120 (88) 270 105 4,8 3,6 4,1 193 10,8 9,2
1.5 TDCi 120 KM (z ASS), PowerShift Euro VI 120 (88) 270 99 4,2 3,6 3,8 191 10,8 n.d.
1.5 TDCi 120 KM, PowerShift Euro VI 120 (88) 270 114 5,3 3,9 4,4 191 10,8 n.d.
2.0 TDCi 150 KM (z ASS), M6 Euro VI 150 (110) 370 105 4,7 3,7 4,0 210 8,8 8,1
2.0 TDCi 150 KM (z ASS), PowerShift Euro VI 150 (110) 370 115 5,2 4,0 4,4 208 8,7 n.d.
2.0 TDCi 185 KM (z ASS), M6 Euro VI 185 (136) 400 110 5,0 3,8 4,2 217 8,1 6,9
2.0 TDCi 185 KM (z ASS), PowerShift Euro VI 185 (136) 400 119 5,3 4,2 4,6 217 7,7 n.d.

*Fabryczne dane testowe Forda. Podane wartości emisji CO2 i zużycia paliwa zmierzone zostały zgodnie z wymaganiami technicznymi i wytycznymi Rozporządzenia europejskiego WE 715/2007 z późniejszymi zmianami WE 692/2008. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 dotyczą wariantu pojazdu a nie konkretnego egzemplarza. Zastosowane pomiary mają na celu umożliwienie porównania powyższych parametrów w pojazdach różnego typu i różnych producentów. Wszystkie wartości pochodzą z testów, którymi poddawane były pojazdy o nadwoziu 5-cio drzwiowym, z podstawowym wyposażeniem, ze standardowymi obręczami kół i standardowym ogumieniem. Niestandardowe obręcze i opony mogą miec wpływ na poziom toksyczności spalin. Średnie zużycie paliwa (cykl mieszany): Wartość średnia z obu części testu, ważona proporcjonalnie do drogi przebytej w każdej z części testu.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone w filtr czastek stałych.

Ti-VCT - silnik benzynowy, EcoBoost - silnik benzynowy, turbodoładowany,
TDCi - silnik wysokoprężny,
ASS - system Auto Start Stop,
M5 - 5-cio biegowa, manualna skrzynia biegów,
M6 - 6-cio biegowa, manualna skrzynia biegów,
A6 - 6-cio biegowa, automatyczna, hydrokinetyczna skrzynia biegów,
PowerShift - 6-cio biegowa, automatyczna, dwusprzęgłowa skrzynia biegów
b.d. - brak danych homologacyjnych w momencie publikacji niniejszego cennika.

*Rata miesięczna w programie Ford Mutli Opcje dla Forda Focus 1.6 Ti-VCT 105 KM, M5 Trend 4D w cenie 59 900 zł brutto, wkład własny 20%, okres finansowania 36 miesięcy.
Przykład reprezentatywny na dzień 24.05.2018. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,09%, całkowita kwota kredytu 50 316 zł, oprocentowanie w skali roku 6,99%, 35 miesięcznych równych rat w wysokości 680,36 zł i ostatnia rata – 35 535 zł.

 

**Wyliczenie dla Forda Focusa 1.6 Ti-VCT 105 KM, M5 Trend 4D w cenie 59 900 zł brutto na okres 24 miesięcy i opłacie wstępnej 20%. Kalkulacja została przygotowana w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M. Podana wysokość raty w ofercie Ford Leasing Opcje wynosi 547,87 zł netto.

Trend

Nadwozie: 4-drzwiowe, 5-drzwiowe i kombi
Silniki benzynowe:
1,0 EcoBoost o mocy 100/125 KM
1,5 EcoBoost o mocy 150 KM
1,6 TI-VCT 85/105/125 KM
Silniki wysokoprężne:
1,5 TDCi 95/120 KM
1,5 TDCi ECOnetic 105 KM
2,0 TDCi 150 KM
Wybrane wyposażenie standardowe:
− 16″ stalowe obręcze kół
− Klimatyzacja manualna
− Radioodtwarzacz CD/MP3, 6 głośników, gniazdo USB (ICFAB)
− Inteligentny System Bezpieczeństwa (IPS)
− System ABS z EBD
− Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC)zawiera układ kontroli trakcji (TA) oraz układ poprawiający stabilność na zakrętach (TVC)
− Układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach (HSA)
− Poduszki powietrzne z przodu: czołowe i boczne oraz boczne kurtyny powietrzne, chroniące pasażerów przednich i tylnych siedzeń
− Komputer pokładowy
− Elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi
− Lusterka boczne, lakierowane w kolorze nadwozia, sterowanie elektrycznie
− Kierownica i uchwyt dźwigni zmiany biegów wykończone skórą
− Ford MyKey®
− Przednie fotele – styl komfortowy
− Dolna i górna krata wlotu powietrza oraz listwy progowe w kolorze czarnym
− Zestaw naprawczy ogumienia

 

SYNC Edition

Nadwozie: 4-drzwiowe, 5-drzwiowe i kombi
Silniki benzynowe:
1,0 EcoBoost o mocy 100/125 KM
1,5 EcoBoost o mocy 150 KM
1,6 TI-VCT o mocy 85/105/125 KM
Silniki wysokoprężne:
1,5 TDCi o mocy 95/120 KM
2,0 TDCi o mocy 150 KM

Elementy dodatkowe w porównaniu do wersji Trend:
− Radioodtwarzacz CD/MP3 z Ford SYNC 3
z 8″ wyświetlaczem oraz Bluetooth® (ICFA4)
− 16″ obręcze kół ze stopów lekkich
− Czujniki parkowania z tyłu
− Konsola centralna z podłokietnikiem i gniazdem USB
− Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy
− Listwa wzdłuż dolnej linii szyb bocznych w kolorze
polerowanego aluminium
− Lusterka boczne, lakierowane w kolorze nadwozia,
sterowanie elektrycznie i podgrzewane ze zintegrowanymi
kierunkowskazami
− Przednie światła przeciwmgielne

Titanium

Nadwozie: 4-drzwiowe, 5-drzwiowe i kombi
Silniki benzynowe:
1,0 EcoBoost o mocy 100/125 KM
1,5 EcoBoost o mocy 150/182 KM
1,6 TI-VCT o mocy 105/125 KM
Silniki wysokoprężne:
1,5 TDCi o mocy 95/120 KM
1,5 TDCi o mocy 150 KM
2,0 TDCi o mocy 150 KM

Elementy dodatkowe w porównaniu do wersji Trend:
− Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC)
− Radioodtwarzacz CD/MP3 z Ford SYNC 3 z 8″ wyświetlaczem oraz Bluetooth® (ICFA4)
− 4.2″ kolorowy wyświetlacz między zegarami
− 16″ obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 10-ramienny
− Podgrzewana przednia szyba (Quickclear) i podgrzewane dysze spryskiwaczy
− Tempomat
− Elektrycznie sterowane szyby przednich i tylnych drzwi
− Przednie fotele – styl sportowy
− Fotel kierowcy z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego
− Składany podłokietnik na środku tylnej kanapy
− Uchwyt dźwigni hamulca ręcznego – wykończony skórą
− Ford Power – przycisk rozrusznika
− Ford KeyFree
− Konsola centralna Premium
− Oświetlenie wnętrza diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia w kolorze czerwonym
− Nakładki na progi przednich drzwi – z aluminiowym wykończeniem, z logo Ford
− Listwa wzdłuż dolnej linii szyb bocznych w kolorze polerowanego aluminium
− Górna krata wlotu powietrza w kolorze czarnym, z poziomymi listwami z chromowanym wykończeniem
oraz chromowanym obramowaniem
− Przednie światła przeciwmgielne
− Dywaniki podłogowe – welurowe, z przodu i z tyłu

ST-Line

Nadwozie: 4-drzwiowe, 5-drzwiowe i kombi
Silniki benzynowe:
1,0 EcoBoost o mocy 125 KM
1,5 EcoBoost o mocy 150/182 KM
Silniki wysokoprężne:
1,5 TDCi o mocy 120 KM
2,0 TDCi o mocy 150 KM

Elementy dodatkowe w porównaniu do wersji Trend:
− 17″ obręcze kół ze stopów lekkich z wykończeniem Rock metallic
− Zawieszenie o sportowej charakterystyce
− ST-Line – Pakiet Stylizacyjny Nadwozia
− ST-Line – uchwyt dźwigni zmiany biegów wykończony skórą
− ST-Line – nakładki na progi przednich drzwi
− ST-Line – emblemat na przednich błotnikach
− Podsufitka w ciemnej tonacji
− Sportowe nakładki na pedały
− Kierownica 3-ramienna, wykończona skórą z czarnymi przeszyciami
− Przycisk rozrusznika Ford Power
− Przednie fotele – styl sportowy
− Konsola centralna z podłokietnikiem i gniazdem USB
− Przednie światła przeciwmgielne
− Światła do jazdy dziennej w technologii LED
− Tylne światła częściowo w technologii LED (5dr i kombi)

ST-Line Red/Black

 Nadwozie: 4-drzwiowe, 5-drzwiowe i kombi
Silniki benzynowe:
1,0 EcoBoost o mocy 125 KM
1,5 EcoBoost o mocy 150/182 KM
Silniki wysokoprężne:
1,5 TDCi o mocy 120 KM
2,0 TDCi o mocy 150 KM

Elementy dodatkowe w porównaniu do wersji ST-Line:
− Lakier zwykły Race Red lub specjalny Mica Shadow Black
− Lusterka boczne składane, lakierowane w kolorze Mica
Shadow Black lub Race Red
− Dach lakierowany w kolorze Mica Shadow Black lub Race Red
− 18″ obręcze kół ze stopów lekkich, z wykończeniem
Mica Shadow Black
− Tylny spojler dachowy, duży
− Uchwyt dźwigni zmiany biegów i hamulca wykończone skórą,
w stylizacji ST-Line z czerwonymi przeszyciami
− Kierownica wykończona skórą, z czerwonymi przeszyciami
− Elektrycznie sterowane szyby przednich i tylnych drzwi
− Dywaniki podłogowe welurowe (z przodu i z tyłu),
z czerwonymi przeszyciami

 

 

ST

 

Wersje nadwozia: 5-drzwiowe i kombi
Silnik benzynowy 2,0 EcoBoost 250 KM
Silnik wysokoprężny TDCi 185 KM 

 

Standardowe zewnętrze elementy wyposażenia: 
– 18” obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5-ramienny z wykończeniem Flash Grey
– Elementy stylizacyjne nadwozia unikalne dla wersji ST – przedni i tylny zderzak, dyfuzor z tyłu, przednia i góra krata wlotu powietrza w kolorze Gloss Black, w stylistyce plastra miodu z logo ST listy progowe lakierowane w kolorze nadwozia
– Reflektory automatyczne
– Zawieszenie o sportowej charakterystyce ST
– Wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie
– Duży tylny spijler lakierowany w kolorze nadwozia (tylko kombi)

 

Standardowe elemety wyposażenia wnętrza:
– Przednie fotele Recarno
– Dodatkowe wskaźniki na desce rozdzielczej
– Kierownica 3-ramienna, wykończona skórą, w stylizacji ST
– Radioodtwarzacz CD/MP3, 6 głośników, zdalnie sterowane na kierownicy
– Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury
– Lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się
– Nakładka na progi przednich drzwi z aluminiowym wykończeniem z logo ST

 

 

 


Zapraszamy do naszego salonu:

ul. Bardzka 1, Wrocław

Tel: 71 369 75 00

Email: recepcja@polmotors.wroc.pl

Napisz do nas na Messengerze!